Vállalatirányítási rendszer bevezetése az Enviszam Kft. részére


Az Enviszam Kft.-nél bevezetett vállalatirányítási rendszer, lehetővé teszi az ügyfeleink rugalmasabb kiszolgálását, és a naprakész információk átadását az ügyfeleinknek, hatóságoknak.

Projekt neve: Vállalatirányítási rendszer bevezetése az Enviszam Kft. részére
Projekt leírása (általános leírás, műszaki adatok): 
A Pannon Szoftver Kft. által bevezetésre került a P@rtner.ERP vállalatirányítási rendszer Gyártási terület; Kontrolling és döntéstámogatás; Pénzügyi, számviteli terület; Internetes megjelenés (vállalati portál); Táv és csoportmunka támogatás; Vállalati CRM, értékesítés terület és Beszerzési, logisztikai terület. Továbbá a rendszerek oktatása, teljes körű tanácsadása és a BPR, azaz az üzleti folyamatok újjászervezése is megtörtént. Beszerzésre került egy Fujitsu PRIMERGY TX szerver, melynek üzembe helyezése 2011.07.29-én megtörtént.
A projekt célja az volt, hogy cégünk fokozza a versenyképességét, és ez által növelje a nyereségét. A bevezetett rendszerek lehetővé teszik cégünk belső ügyviteli folyamatainak fejlődését, átláthatóságát. 

Kedvezményezett neve és elérhetősége: 
ENVISZAM Környezetvédelmi Kft., 4026 Debrecen, Csokonai u. 14.
Irányító Hatóság neve és elérhetősége: 
Nemzeti Fejlesztési Ügynökség, 1077 Budapest, Wesselényi u. 20-22., tel.: 06 40 638-638 
www.nfu.hu 
Közreműködő szervezet neve és elérhetősége: 
Magyar Gazdaságfejlesztési Központ Zrt., 1139 Budapest, Váci út 83., tel.: 06 40 200-617
www.magzrt.hu 

‹‹ Vissza